Τι πρέπει να κάνεις για να έχεις επιτυχημένες πωλήσεις στο Vendora και στο Vinted
Κάποιοι αναρωτιούνται ενώ έχουν αναρτήσει τα προϊόντα τους αλλά δεν υπάρχει κίνηση να λένε τα έχω καιρό μήπως να κατεβάσω τις τιμές ή όταν τις έχω ψηλά τις τιμές δεν υπάρχει κίνηση και όταν ρίχνω τις τιμές βλέπω κίνηση αυτό συγκεκριμένα μπορεί να οφείλετε ακόμη και στην ίδια την πλατφόρμα, δηλαδή να "κατεβάζει" τις δημοσιεύσεις σας με τον αλγόριθμο της κάθε πλατφόρμας. Η επιτυχία σε πωλήσεις μέσω πλατφορμών όπως το Vendora και το Vinted, ειδικά ως επαγγελματίας, απαιτεί στρατηγική και προσοχή στη λεπτομέρεια.
1. Δημιουργία επαγγελματικού προφίλ
- Ελκυστικό όνομα ή το πραγματικό και φωτογραφία προφίλ: Θα δείτε ονόματα για παράδειγμα lena95 με ένα στρουμφάκι για φωτογραφία, όπως και να το κάνουμε δεν εμπνέει και τόσο εμπιστοσύνη, αλλά αν βάλεις την πραγματική σου, ναι εμπνέει . Αλλά μπορείς να πεις ότι έχει καλές κριτικές, ναι αλλά γιατί να μην γίνει καλύτερο; Επέλεξε το όνομα σου ή ένα επαγγελματικό όνομα που σχετίζεται με το προϊόν ή την επιχείρησή σου. Χρησιμοποίησε μια καθαρή εικόνα αν είσαι ερασιτέχνης στις πωλήσεις ή το λογότυπο της επιχείρησης.
- Περιγραφή προφίλ: Σύνταξε μια επαγγελματική περιγραφή που να περιλαμβάνει πληροφορίες για τα προϊόντα σου, την ποιότητά τους και τη δέσμευσή σου για εξυπηρέτηση πελατών.
2. Πως να προετοιμάσεις τα προϊόντα
- Επιλογή κατάλληλων προϊόντων: Εστίασε σε προϊόντα που έχουν ζήτηση στην πλατφόρμα. Ερεύνησε ανταγωνιστές για να δεις τι πουλάει περισσότερο. Αυτό περισσότερο είναι για αυτούς που έχουν κάποια επιχείρηση.
- Καλή κατάσταση προϊόντων: Βεβαιώσου ότι τα προϊόντα είναι καθαρά, λειτουργικά, και αν χρειάζεται, επισκευασμένα ή ανακαινισμένα.
3. Δημιουργία ελκυστικών αγγελιών
- Καθαρό τίτλο
- Χρησιμοποίησε λέξεις-κλειδιά για να περιγράψεις το προϊόν (π.χ., "Αυθεντική Τσάντα Louis Vuitton – Σχεδόν Αχρησιμοποίητη").
- Αναλυτική περιγραφή
- Αναφέρσου σε χαρακτηριστικά (μάρκα, υλικό, χρώμα, μέγεθος, κατάσταση).
- Πρόσθεσε ιστορικό ή λόγους πώλησης αν είναι σχετικό.
- Ενημέρωσε για πιθανούς περιορισμούς ή λεπτομέρειες (π.χ., "Δεν περιλαμβάνει συσκευασία, υπάρχουν κάποιες φθορές, γρατζουνιές κτλ.").
4. Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας
- Χρησιμοποίησε φυσικό φωτισμό και δείξε το προϊόν από διαφορετικές γωνίες να μην είναι θολές ή σκοτεινές.
- Εστίασε στις λεπτομέρειες (ετικέτες, πιθανές φθορές).
5. Τιμή
Καθορίστε μια ανταγωνιστική τιμή, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση και τη ζήτηση του προϊόντος. Δείτε τον ανταγωνισμό.
6. Διαχείριση επικοινωνίας
- Άμεση ανταπόκριση στα μηνύματα το συντομότερο δυνατόν. Γρήγορες απαντήσεις αυξάνουν την εμπιστοσύνη του αγοραστή.
- Φιλικός και επαγγελματικός τόνος
- Χρησιμοποίησε φιλική και επαγγελματική γλώσσα.
- Διαφάνεια
- Αν υπάρχουν ελαττώματα στο προϊόν, εξήγησέ τα ξεκάθαρα και αληθινά μην τα κρύβεις για να αποφύγεις μελλοντικά προβλήματα (πχ. υπάρχει ένα μικρό σκίσιμό ή μια μεγάλη γρατζουνιά στο προϊόν, "δεν είναι αυτό που περίμενα θα στο στείλω πίσω κτλ.").
5. Αποστολή και Παράδοση
- Χρησιμοποίησε ασφαλής συσκευασία με ανθεκτικά υλικά συσκευασίας για την προστασία του προϊόντος κατά την αποστολή.
- Φρόντισε να αποστέλλεις το προϊόν το συντομότερο δυνατόν, κατά προτίμηση την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη.
- Παροχή αριθμού παρακολούθησης (tracking number) εάν υπάρχει. Αν το στείλεις με διανομέα (courier) η ΕΛΤΑ. Με Box now ενημερώστε πότε το στείλατε και όταν θα βρίσκετε στην θυρίδα ασχέτως αν τον στέλνουν και αυτοί στον πελάτη με μήνυμα. Αυτό δείχνει ενδιαφέρων και επαγγελματισμό.
6. Διαχείριση Κριτικών και Αξιολογήσεων
Ζήτα κριτική και ενθάρρυνε τους ικανοποιημένους πελάτες να αφήσουν μια θετική αξιολόγηση. Γράψε ένα έτοιμο κείμενο και χρησιμοποίησέ το στον καθένα ξεχωριστά.
Αντιμετώπιση αρνητικών κριτικών αν προκύψει κάποιο παράπονο, απάντησε με επαγγελματισμό και προσπάθησε να επιλύσεις το ζήτημα.
7. Στρατηγικές προώθησης
- Προώθηση Αγγελιών: Επένδυσε στη διαφήμιση των προϊόντων σου στις πλατφόρμες για να έχουν μεγαλύτερη ορατότητα. Ορισμένοι είναι καχύποπτοι και δεν πιστεύουν ότι αυτό θα βοηθήσει στις πωλήσεις τους και ότι είναι πεταμένα λεφτά, κάνετε λάθος γιατί τα προϊόντα σας ή το προϊόν δημοσιεύετε σε περισσότερες διαφημιστικές τοποθεσίες θα το δείτε και στις προβολές του προϊόντος.
- Social Media: Συνδύασε το Vendora και το Vinted με τη διαφήμιση στα social media για να αυξήσεις την αναγνωσιμότητα.
8. Φόροι
Διασφάλισε ότι είσαι ενήμερος για τις φορολογικές σου υποχρεώσεις, όπως ο ΦΠΑ. Ανέτρεξε στην πληροφορίες σχετικά με αυτό στην κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά.
💡Συμβουλή για το Vinted: Ανέβασε συχνά νέα προϊόντα, καθώς η πλατφόρμα ευνοεί την τακτική δραστηριότητα.
Με αυτές τις ενέργειες, θα μπορέσεις να χτίσεις ένα αξιόπιστο επαγγελματικό προφίλ και να πετύχεις τις πωλήσεις που θέλεις.