Αυτονομία 1.000 Χιλιόμετρων από την CATL σπάει τα περιθώρια της τεχνολογίας μπαταριών
Η CATL, ως κορυφαία παραγωγός μπαταριών στην Κίνα, προβάλλει το CATL Integrated Intelligent Chassis (CIIC) ως έναν επαναστατικό πολυλειτουργικό μηχανισμό που σηματοδοτεί μια πρωτοφανή προχώρηση στην τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων. Η καινοτομική πλατφόρμα ενσωματώνει όχι μόνο μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες, αλλά και ζωτικά εξαρτήματα, παρέχοντας εντυπωσιακή αυτονομία που αγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
Σε συνεργασία με την Hozon Auto, η Neta, πρωτοπόρος στον κλάδο, παρουσίασε ένα compact sedan που διένυσε επιτυχώς 994 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια δοκιμών στην Κίνα, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητα του CIIC.
Η ολιστική ενσωμάτωση του CIIC έχει ως στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας, με την ελαχιστοποίηση του κόστους παραγωγής, τη μείωση του βάρους του οχήματος και την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας, παράλληλα με τον μέγιστο δυνατό εκμεταλλευτικό χώρο στο εσωτερικό.
Πέρα από την Κίνα, η διεθνής διακριτική παρουσία της Neta συμπεριλαμβάνει ένα εργοστάσιο παραγωγής στην Ταϊλάνδη, παραδίδοντας πάνω από 12.000 οχήματα, κατακτώντας το 20% του μεριδίου της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα. Η δυναμική προοπτική της CATL επεκτείνεται με τη συνεργασία της με τη VinFast, υπογραμμίζοντας την υιοθέτηση της αρχιτεκτονικής CIIC.
Με σχέδια για την κυκλοφορία δικών της ηλεκτρικών οχημάτων, η τεχνολογία της CATL προκαλεί τους στόχους της Toyota για μπαταρίες στερεάς κατάστασης, υποσχόμενη παρόμοια εμβέλεια μέχρι τα τέλη του 2024, διαμορφώνοντας εντελώς το μέλλον της ηλεκτροκίνησης.
Σε συνεργασία με την Hozon Auto, η Neta, πρωτοπόρος στον κλάδο, παρουσίασε ένα compact sedan που διένυσε επιτυχώς 994 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια δοκιμών στην Κίνα, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητα του CIIC.
Η ολιστική ενσωμάτωση του CIIC έχει ως στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας, με την ελαχιστοποίηση του κόστους παραγωγής, τη μείωση του βάρους του οχήματος και την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας, παράλληλα με τον μέγιστο δυνατό εκμεταλλευτικό χώρο στο εσωτερικό.
Πέρα από την Κίνα, η διεθνής διακριτική παρουσία της Neta συμπεριλαμβάνει ένα εργοστάσιο παραγωγής στην Ταϊλάνδη, παραδίδοντας πάνω από 12.000 οχήματα, κατακτώντας το 20% του μεριδίου της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα. Η δυναμική προοπτική της CATL επεκτείνεται με τη συνεργασία της με τη VinFast, υπογραμμίζοντας την υιοθέτηση της αρχιτεκτονικής CIIC.
Με σχέδια για την κυκλοφορία δικών της ηλεκτρικών οχημάτων, η τεχνολογία της CATL προκαλεί τους στόχους της Toyota για μπαταρίες στερεάς κατάστασης, υποσχόμενη παρόμοια εμβέλεια μέχρι τα τέλη του 2024, διαμορφώνοντας εντελώς το μέλλον της ηλεκτροκίνησης.