Το YouTube θα τερματίσει τις διαφημίσεις επικάλυψης (overlay), για μια καλύτερη εμπειρία χρήστη

Στις 6 Απριλίου, το YouTube ανακοίνωσε ότι θα διακόψει τις διαφημίσεις επικάλυψης (overlay). Αυτή η απόφαση στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη μετατοπίζοντας την αφοσίωση σε μορφές διαφήμισης υψηλότερης απόδοσης. Οι διαφημίσεις επικάλυψης (overlay) είναι αναδυόμενα banner που εμφανίζονται στο κάτω μέρος ενός βίντεο και χρησιμοποιούνται συχνά για τη διαφήμιση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ακόμη οι χρήστες του YouTube τα βρίσκουν ενοχλητικά, με αποτέλεσμα η πλατφόρμα να τα καταργήσει σταδιακά.

Οι διαφημίσεις επικάλυψης εμφανίζονται μόνο στην έκδοση για υπολογιστές του YouTube και όχι σε κινητές συσκευές, όπου οι διαφημίσεις εμφανίζονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το βίντεο και συχνά μπορούν να παραλειφθούν. Αυτή η κίνηση είναι αξιέπαινη, καθώς είναι σπάνιο για μια τόσο δημοφιλή πλατφόρμα όπως το YouTube να παραδεχτεί ότι οι διαφημίσεις της διαταράσσουν την εμπειρία προβολής. Η απόσυρση αυτών των διαφημίσεων θα βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του χρήστη.

Το YouTube επιβεβαίωσε την απόφασή του να διακόψει τις διαφημίσεις επικάλυψης (overlay) σε μια ανάρτηση στο Φόρουμ βοήθειας του YouTube. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εταιρεία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αυτή η «κληρονομιά μορφής διαφήμισης» ήταν εκνευριστική για τους θεατές. Η ανάρτηση ανέφερε επίσης ότι οι διαφημίσεις επικάλυψης ήταν ένας από τους πρώτους τύπους διαφημίσεων του YouTube, αλλά έκτοτε έχουν ξεπεραστεί από πιο πρόσφατες ροές εσόδων.

Μετά τις 6 Απριλίου, οι διαφημίσεις επικάλυψης (overlay) δεν θα εμφανίζονται πλέον ως επιλογή δημιουργίας εσόδων στο YouTube Studio. Ωστόσο, άλλες μορφές διαφήμισης δεν θα επηρεαστούν από την αλλαγή. Το YouTube έχει μεταφέρει πόρους σε διαφημίσεις βίντεο που αναπαράγονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από κλιπ μεγάλης διάρκειας.

Αν και οι διαφημίσεις επικάλυψης (overlay) μπορεί να ήταν μία από τις μοναδικές επιλογές που ήταν διαθέσιμες σε επωνυμίες στο παρελθόν, το YouTube έχει προχωρήσει πολύ από τότε, προσφέροντας μια πληθώρα επιλογών που είναι λιγότερο παρεμβατικές και πιο αποτελεσματικές. H απόφαση του YouTube να διακόψει τις διαφημίσεις επικάλυψης (overlay) είναι ένα θετικό βήμα προς τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας χρήστη στην πλατφόρμα.

Αν σας άρεσε το άρθρο και το βρήκατε χρήσιμο υποστηρίξτε στα κοινωνικά δίκτυα με ένα Liketweet για να συνεχίσω. 

Ακολουθήσετε το Tech News in Greek στο Google News για να μαθαίνετε άμεσα όλα τα νέα.