Ψηφιοποίηση στις τουριστικές επιχειρήσεις room service, ψηφιακά check-in, chatbot εξυπηρέτησης κ.α.


Τουριστικές επιχειρήσεις ψηφιοποίηση room service, ψηφιακά check-in και εφαρμογές για επενδυτές. Υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες χρήσης ψηφιακών εφαρμογών στον τουρισμό γενικά από εφαρμογές οι οποίες είναι διαθέσιμες από πολλές ελληνικές επιχειρήσεις πληροφορικής στην Ελλάδα, από τις οποίες 57 είναι start-ups. Ο Σύνδεσμος «One Stop Liaison Office» και η Αυτοτελής Διεύθυνση Υποστήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ενημερώνουν όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις ότι η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί και βρίσκει άπειρες λύσεις και εφαρμογές για συσκευές ή ψηφιακά εργαλεία στον τουρισμό.

Για παράδειγμα η επικοινωνία των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων μέσω ρομπότ συνομιλίας (chatbot), τα ειδικά σταντ για ψηφιακά check-in, η χρήση του κινητού αντί για κλειδί, ρομπότ για room service και καθαριότητα και τα λογισμικά διαχείρισης εσόδων, που προβλέπουν τη ζήτηση των δωματίων και ορίζουν τις τιμές. Ακόμη η ψηφιακή αναγνώριση προσώπου για υπηρεσίες σε αεροδρόμια και ξενοδοχεία, εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας για τουριστικά αξιοθέατα και μουσεία.

Αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η τεχνική σύμβουλος του Συνδέσμου μιας στάσης «One Stop Liaison Office» της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Χριστίνα Λαγκάνη.

Υπάρχουν πάρα πολλές τεχνολογικές λύσεις που πρέπει πλέον να εντάξουν οι τουριστικές επιχειρήσεις στη λειτουργία τους ώστε να αυξήσουν το πελατολόγιό τους. Το γεγονός αυτό αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία και λόγω της μεγάλης ανόδου που παρουσιάζει ο τουρισμός το τελευταίο διάστημα

Οι χώροι επίσης αίθουσας συνεδριάσεων σε ξενοδοχεία έχουν μεγάλη ζήτηση.

Η δυναμική του κλάδου είναι πολύ μεγάλη και κλιμακώνεται ακόμη περισσότερο, δεδομένου ότι κατασκευάζονται και πάρα πολλά νέα ξενοδοχεία στην πόλη. Η άνθηση αυτή αναδεικνύει την ανάγκη προσαρμογής των τουριστικών επιχειρήσεων στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της τεχνολογικής ανάπτυξης και την εισαγωγή ψηφιακών καινοτομιών στο περιβάλλον τους ώστε να προχωρήσουν πιο μπροστά από τις παραδοσιακές υπηρεσίες

Συνοψίζοντας, το πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027» προσπαθεί να προωθήσει την καινοτόμο επιχειρηματικότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην περιοχή, με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση του ρόλου του τουρισμού στην οικονομική, κοινωνική και καινοτόμο ανάπτυξη της περιοχής. Όσοι ενδιαφέρονται να ενημερώνονται για θέματα που σχετίζονται με την καινοτομία μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα «One Stop Liaison Office» της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες μέσω της πλατφόρμας έρευνας τάσεων και διαφόρων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.

Αν σας άρεσε το άρθρο και το βρήκατε χρήσιμο υποστηρίξτε στα κοινωνικά δίκτυα με ένα Liketweet για να συνεχίσω. 

Ακολουθήσετε το Tech News in Greek στο Google News για να μαθαίνετε άμεσα όλα τα νέα.