Επιθέσεις phishing επέλεξαν Hackers περισσότερο υποδυόμενοι το Yahoo
Σύμφωνα με μια έρευνα που παρουσίασε η Check Point Research έδειξε ότι οι κυβερνοεγκληματίες προτιμούσαν να μιμούνται το Yahoo στις επιθέσεις τους για να εξαπατήσουν χρήστες. Με λίγα λόγια η Yahoo ήταν το πιο εμπορικό σήμα που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο για επιθέσεις phishing κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Ήταν εύκολο για τους κυβερνοεγκληματίες όπου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στέλνανε διάφορα mails στα οποία ο παραλήπτης του μηνύματος είχε κερδίσει χρήματα ή έπαθλα, και ζητούσε από τον παραλήπτη τα προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία του για να καταθέσουν τα χρήματα που είχε κερδίσει. Ήταν τόσο καλά στημένο όπου ενημέρωναν τον παραλήπτη να μην ενημερώσει κανέναν για τη νίκη του λόγω νομικών ζητημάτων.
Η επιθέσεις αυτές λέγονται brand phishing όπου κυβερνοεγκληματίες μιμούνται δημοφιλείς επωνυμίες (Brands).
- Yahoo 20%
- DHL 16%
- Microsoft 11%
- Google 5.8%
- LinkedIn 5.7%
- WeTransfer 5.3%
- 7)Netflix 4.4%
- FedEx 2.5%
- HSBC 2.3%
- WhatsApp 2.2%