Συχνά προβλήματα κινητών και Tablet και πως θα τα λύσετε

Όταν έρθει εκείνη η ώρα που στα καλά καθούμενα το smartphone σου ή το Tablet σου δεν ανοίγει καθόλου ή απλά έχει δόνηση όταν πάει να ανοίξει αλλά τίποτα ή έχει κολλήσει στο λογότυπο της εταιρίας που έχεις (Samsung, Apple, LG, SONY, HUAWEI κτλ.) και δεν μπαίνει στο λειτουργικό τότε μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στο λειτουργικό σύστημα τη recovery ή τον bootloader ή στο υλικό (hardware) του smartphone ή του Tablet μας στην τέταρτη περίπτωση ή παρακάτω λύσεις θα σας είναι άχρηστες. 

Καταρχήν πρέπει να βρούμε και να παρατηρήσουμε τα συμπτώματα της συσκευής μας τι ακριβώς κάνει αν λειτουργεί και εμφανίζει μόνο λευκή οθόνη ή μαύρη οθόνη τότε ευθύνεται το λειτουργικό και σε αυτή την περίπτωση ο όρος αυτός ονομάζεται soft brick. Αν δεν λειτουργεί δεν ανάβει δε φορτίζει δεν δίνει σημεία ζωής είναι καθαρά πρόβλημα υλικού(hardware) και σε αυτή την περίπτωση ο όρος αυτός ονομάζεται hardbrick.

Πρόβλημα 1: Αν το κινητό ή το Tablet σου δεν ανοίγει ή έχει κολλήσει στο λογότυπο της εταιρίας κατά τη έναρξη ή εμφανίζει μαύρη οθόνη ενώ είναι ανοιχτό και δεν μπαίνει στο λειτουργικό σου και γενικά κρασάρει τότε υπάρχει κάποιο σφάλμα.


Λύση 1

Κλείνουμε τελείως την συσκευή μας και την ξαναενεργοποιούμε αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα τότε προχωράτε στη παρακάτω λύση.

Λύση 2

Αν η μπαταρία του κινητού σας είναι αποσπώμενη τότε βγάλτε την και περιμένετε 20 δευτερόλεπτα στην συνέχεια τοποθετήστε την ξανά και ανοίξτε το κινητό σας.

Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα βγάλτε τη μπαταρία και κρατήστε πατημένο το πλήκτρο λειτουργίας(power) για 10 δευτερόλεπτα στη συνέχεια φορτίστε το τηλέφωνο χωρίς την μπαταρία για 10 δευτερόλεπτα μετά βάλτε ξανά την μπαταρία στη συσκευή σας και ενεργοποιήστε την αυτό για Αndroid συσκευές. Για συσκευές τις Apple θα πρέπει να τις αφήσετε να φορτίσουν μια ώρα και στην συνέχεια ενεργοποιήστε την συσκευή σας.

Αν δεν φορτίζει η συσκευή σας είτε έχει λειτουργικό Αndroid ή iOS θα πρέπει να τσεκάρετε αν τα καλώδια είναι συνδεδεμένα σωστά και δεν έχουν υποστεί κάποια φθορά. Δοκιμάσετε και με ένα διαφορετικό καλώδιο USB ή τροφοδοτικό(μετασχηματιστή πρίζα) ή συνδέστε τα απευθείας στον υπολογιστή σας να δείτε αν φορτίζει εκεί.

Αν η μπαταρία δεν είναι αποσπώμενη (δεν αφαιρείτε απο την συσκευή) ή αν δεν διορθώθηκε ή έχετε Tablet προχωράτε στη παρακάτω λύση.

Λύση 3

Αν δεν είναι αποσπώμενη η μπαταρία ή έχετε Tablet τότε θα χρειαστεί να κάνετε ένα "hard reset" ή "force restart" δηλαδή θα επιβάλουμε στο κινητό μας ή το Tablet μας να κάνει επανεκκίνηση δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την επαναφορά το factory reset δεν θα διαγράψει απολύτως τίποτα από την συσκευή σας ούτε αρχεία ούτε εφαρμογές. 

Θα σταματήσει τις διεργασίες που σε περίπτωση κάποιες φορές εμφανίζουν προβλήματα αλλά και διάφορες άλλες λειτουργίες που έχουν σχέση με αυτές. Η συγκεκριμένη λύση μπορεί να μην διορθώσει πολλά αλλά υπάρχει για τον λόγο το ότι δεν έχουμε μπαταρία αποσπώμενη.Μπορεί να πατήσετε αρκετές φορές τον συνδυασμό πλήκτρων αν δεν γίνει με την πρώτη.

Για να κάνουμε "hard reset" ή "force restart" σε λειτουργικό Android

  • Σε Samsung, Asus, LG, Huawei: Κρατήστε το Power button πατημένο μέχρι το smartphone ή το Tablet να κλείσει. Στη συνέχεια ενεργοποιήστε το.
  • Σε HTC και Sony: Κρατήστε τα κουμπιά Power και Volume Up ταυτόχρονα πατημένα μέχρι το τηλέφωνο να κλείσει. Στη συνέχεια ενεργοποιήστε το. Μερικά Sony smartphone μοντέλα έχουν ένα ειδικό reset button.
  • Σε Motorola ή Nokia Lumia: Κρατήστε τα κουμπιά Power και Volume Down πατημένα ταυτόχρονα μέχρι να κλείσει η συσκευή σας. Στη συνέχεια ενεργοποιήστε την.
  • Σε Lenovo: Κρατήστε τα κουμπιά Volume Up και Volume Down και Power πατημένα ταυτόχρονα μέχρι να κλείσει η συσκευή σας. Στη συνέχεια ενεργοποιήστε την.

Για να κάνουμε "hard reset" ή "force restart" σε λειτουργικό iOS (Apple)

Σε smartphone τις Apple μπορεί να υπάρξουν κάποια μικροκολληματα και όταν γίνει αυτό η μόνη λύση είναι η επανεκκίνηση. Ανάλογα με το μοντέλο που διαθέτη ο καθένας υπάρχουν σε αυτό διαφορετικοί τρόποι επανεκκίνησης.

  • iPhone 1ης γενιάς,iPhone 3G/s,iPhone 4/4s, iPhone 5/5c/5s και iPhone SE: Πατήστε το πλήκτρο home και Ύπνου/Αφύπνισης (sleep/awake) για περίπου 12 δευτερόλεπτα μέχρι να εμφανιστεί το λογότυπο της εταιρίας. Και περιμένετε μέχρι να εμφανιστή η αρχική οθόνη. Λειτουργεί και για τα ipad μοντέλα.
  • Σε iPhone 6s ή παλαιότερα μοντέλα, το iPad ή το iPod touch: Κρατήστε πατημένα τα κουμπιά Ύπνου/Αφύπνισης και Home ταυτόχρονα. για 10 δευτερόλεπτα μέχρι να εμφανιστεί το λογότυπο της εταιρίας. Και περιμένετε μέχρι να εμφανιστή η αρχική οθόνη.
  • Σε iPhone 7 ή 7+:  Κρατήστε τα κουμπιά παρατεταμένα και ταυτόχρονα ύπνου/αφύπνισης (Sleep/Awake) και μείωσης ήχου για τουλάχιστον δέκα δευτερόλεπτα, μέχρι να εμφανιστεί το λογότυπο της Apple μην τα αφήσετε μέχρι να εμφανιστεί η οθόνη λειτουργίας ανάκτησης. 
  • Όταν δείτε την επιλογή επαναφοράς ή ενημέρωσης, επιλέξτε "Ενημέρωση", το iTunes θα κάνει λήψη του λογισμικού για τη συσκευή σας. Σε περίπτωση που χρειαστούν περισσότερα από 15 λεπτά, η συσκευή σας θα εξέλθει από τη λειτουργία ανάκτησης και θα χρειαστεί να επαναλάβετε τα βήματα.
  • iPhone 8/8 Plus,iPhone X,iPhone 11/11 Pro/11 Pro Max: Πατάτε την ένταση προς τα πάνω. Πατάτε την ένταση προς τα κάτω και πιέζετε παρατεταμένα το sleep/awake πλήκτρο μέχρι να εμφανιστεί το λογότυπο. Το κάνετε κάποιες φορές αν δεν πετύχει με την πρώτη.
Αν έχετε διαφορετική μάρκα στο smartphone ή στο Tablet σας από αυτές που βρίσκονται παραπάνω μπορείτε να μπείτε σε αυτή την σελίδα και να βρείτε ακριβώς την μάρκα και το μοντέλο που έχετε και να κάνετε "hard reset".

😕Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα σας προχωράτε στη παρακάτω λύση.

Λύση 4

Αν δεν γίνουν οι παραπάνω λύσεις προχωράμε στην επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων από το Recovery Mode.Πριν το κάνετε αυτό θα πρέπει να έχετε το smartphone ή το Tablet φορτισμένο σε ποσοστό 80% τουλάχιστον πριν ξεκινήσετε την διαδικασίαΝα ξέρετε ότι θα διαγραφούν τα πάντα μέσα στο κινητό σας ή το Tablet σας αρχεία, εφαρμογές κτλ. Αλλά όχι το λειτουργικό θα καθαρίσει και θα είναι σαν να το έχετε αγοράσει όπως και την πρώτη φορά.

Για να μπείτε στο Recovery Mode θα πρέπει πρώτα να κλείσετε τελείως την συσκευή σας και στη συνέχεια ανάλογα με την συσκευή που έχετε με έναν διαφορετικό συνδυασμό κρατήματος κουμπιών για κάθε συσκευή θα πρέπει να ψάξετε στο google να βρείτε πως μπορείτε να μπείτε σε Recovery Mode.(π.χ. Recovery Mode sony (το μοντέλο) και enter.

Υπάρχουν χιλιάδες συσκευές δεν μπορώ να βάλω για το καθένα ξεχωριστά πως μπαίνουμε σε Recovery Mode στο καθένα καταλαβαίνετε.

Για παράδειγμα στο Samsung Galaxy S8 και S8+ κρατάμε τα πλήκτρα Bixby button το Volume up button και το Power button ταυτόχρονα περιμένετε λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να εμφανιστεί το λογότυπο της εταιρίας και μετά το αφήνετε.

Θα σας εμφανίσει ένα μενού όπως και σε κάθε άλλη συσκευή που θα κάνετε και θα πάτε με τα πλήκτρα της έντασης του ήχου στο wipe data/factory reset και θα το επιλέξετε. Δεν θα κάνετε τίποτε άλλο θα περιμένετε μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία και αυτό ήταν. Αν δεν μπορείτε να μπείτε σε Recovery Mode ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα αφήστε σχόλιο.

Λύση 5

Τώρα μπαίνουμε λίγο ποιο βαθιά, αν σε περίπτωση δεν μπορείτε να μπείτε σε Recovery Mode ενώ έχετε προσπαθήσει αρκετές φορές τότε έχουν διαγράφει τα περιεχόμενα του Recovery Partition ή έχουμε εγκαταστήσει μία λάθος ROM. Δηλαδή θα κάνουμε μια επαναφορά του firmware. 

Τότε πρέπει να εγκαταστήσουμε τη σωστή ROM που είναι για την συσκευή μας μέσω fastboot. Τις ROM μπορείτε να τις ψάξετε και να τις κατεβάσετε από τις επίσημες ιστοσελίδες των εταιριών και ανάλογα με την συσκευή και το μοντέλο που διαθέτετε. Μάλιστα έχουν και κάποιο αναλυτικό οδηγό στις επίσημες σελίδες.

Η ROM είναι το λειτουργικό σύστημα του κινητού μας ή του Tablet μας (π.χ. Android 14, iOS 15 κτλ.) όπως είναι τα Windows, Linux στους υπολογιστές μας.

Για παράδειγμα κάντε μια αναζήτηση στην Google την συσκευή και το μοντέλο π.χ. Samsung Galaxy S8 Official Rom ή πηγαίνετε στο επίσημη σελίδα της samsung και το κατεβάζετε από εκεί. 

Και με το κατάλληλο πρόγραμμα για την συσκευή σας θα εγκαταστήσετε την ROM σας. Μπορείτε να δείτε και διάφορα βίντεο στο YouTube σχετικά με την διαδικασία. Τα προγράμματα που πιθανόν να βρείτε είναι Odin, Sony Flashtool, LG Flash tool,SP Flash Tool το καθένα από αυτά για συγκεκριμένες μάρκες π.χ. το Odin είναι για Samsung το Sony Flashtool είναι για συσκευές τις Sony κτλ.

Και αν τα παραπάνω δεν λειτουργήσουν τότε πάμε χειροκίνητα σε τερματικό ADB (Android Debug Bridge) και συνδέετε την συσκευή σας με τον υπολογιστή με το οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε με την συσκευή σας σε επίπεδο γραμμής εντολών.

Πρόβλημα 2: Στο κινητό σας ή το Tablet σας τελειώνει πιο γρήγορα η μπαταρία από ότι συνήθως.
Αυτό είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί τους περισσότερους αν όχι όλους τους χρήστες, αυτό που έχετε να κάνετε είναι:

  • Κλείστε το Wifi, Bluetooth, GPS, Τα Δεδομένα (Data), αν τα έχετε ανοιχτά.
  • Mειώστε τον φωτισμό και απενεργοποιήστε το συγχρονισμό και την περιστροφή οθόνης.
  • Στις ρυθμίσεις κλίσεων επιλέξτε χρήση μόνο 2G δικτύων και όχι  3G. Και στη συνέχεια κάντε επανεκκίνηση.
  • Αν την μπαταρία την έχετε πάνω από 3-4 χρόνια θα πρέπει να την αλλάξετε.

Δείτε και αυτό:
Φορτίστε σωστά την μπαταρία των smartphone σας και Tablet για μεγαλύτερη διάρκεια.

Πρόβλημα 3: Κολλάει ή παγώνει η οθόνη μερικές φορές εν λειτουργία.



Στις περισσότερες φορές ευθύνεται το ίδιο το λειτουργικό σύστημα ή και από κάποια συγκεκριμένη εφαρμογή που έχετε ή κάποια αναβάθμιση που κάνατε στο λειτουργικό και μάλλον κάτι δεν πήγε καλά.

  • Κλείστε την συσκευή σας και ξανανοίξετε την. Αν δεν λυθεί θα πρέπει να κάνετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων (factory reset) να ξέρετε ότι θα διαγραφούν τα πάντα μέσα στο κινητό σας ή το Tablet σας αρχεία, εφαρμογές κτλ. και θα πρέπει να έχετε το smartphone ή το Tablet φορτισμένο σε ποσοστό 80% τουλάχιστον πριν ξεκινήσετε την διαδικασία και αν δεν γίνει και με αυτό τον τρόπο τότε πρέπει να επανεγκαταστήσετε το λειτουργικό σας σύστημα όπως αναφέρω παραπάνω.
Πρόβλημα 4:Ζεσταίνεται η συσκευή σας.

Κάποιες φορές η συσκευή ζεσταίνεται και νομίζουμε ότι είναι η μπαταρία αλλά δεν είναι, είναι η πλακέτα της συσκευής μας. Και αυτό γίνετε όταν παίζουμε αρκετή ώρα παιχνίδια ή μιλάμε ή κάνουμε κάποια βιντεοκλήση αρκετή ώρα και κατά την φόρτιση της συσκευής μας κτλ. Είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει σε κάποιο κύκλωμα ή chipset στην μητρική πλακέτα της συσκευής μας.

  • Μην χρησιμοποιείτε πολύ ώρα την συσκευή σας.
  • Κλείστε το Wifi, Bluetooth, GPS,Τα Δεδομένα(Data), αν τα έχετε ανοιχτά.
  • Να προτιμάτε γνήσιους φορτιστές στις συσκευές σας ή αυτούς που είναι ΟΕΜ αυτό σημαίνει δηλαδή με την επίσημη έγκριση της κατασκευάστριας εταιρίας της συσκευή σας.
  • Αν είναι μόνο η μπαταρία που ζεσταίνετε και είστε σίγουροι για αυτό αντικαταστήστε την.
Πρόβλημα 5:Το Play store δεν λειτουργεί ή βγάζει κάποιο μήνυμα ή σφάλμα συνέχεια.


Με την πάροδο του χρόνου συμβαίνουν αυτά τα προβλήματα στο Play store αλλά και σε άλλες εφαρμογές.


  • 1. Επανεκκινήστε τη συσκευή σας.Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • 2.Κάντε ένα απλό ανοιγόκλεισμα του WiFi σας και προσπαθήστε πάλι να ανοίξετε την εφαρμογή.Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • 3.Ενεργοποιήστε και απενεργοποιήστε τη λειτουργία πτήσης,πραγματικά δεν ξέρω τον λόγο για τον οποίο έχει αποτέλεσμα αυτή η λύση αλλά έχει σαν αποτέλεσμα να διορθωθούν ορισμένα θέματα που έχει το Google Play.Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • 4.Αφαιρέσετε την κάρτα SD και να την τοποθετήσετε ξανά κάνοντας ασφαλή κατάργηση αν για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί η ασφαλή κατάργηση βγάλτε την απλά.Οι κάρτες SD μερικές φορές προκαλούν κάποια προβλήματα με το Google Play.Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • 5. Διορθώστε την ημερομηνία και την ώρα για κάποιο λόγο το κινητό σας μπορεί να έχει μια εσφαλμένη ημερομηνία ή ώρα μπορεί να έρθει σε σύγκρουση με την εγκατάσταση μιας εφαρμογής. Για να διορθώσετε αυτό θα πρέπει να ενεργοποιήσετε την Αυτόματη ημερομηνία και ώρα. Ανοίξτε τις ρυθμίσεις επιλέξτε Αυτόματη Ημερομηνία και ώρα και ενεργοποιήστε την.
  • Εάν είναι ήδη ενεργοποιημένη η ρύθμιση αυτή απενεργοποιήστε την και περιμένετε δέκα δευτερόλεπτα για να την ενεργοποιήσετε ξανά. Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • 6Πηγαίνετε στις ρυθμίσεις στην Διαχείριση εφαρμογών και βρίσκετε το Play store επιλέγετε εκκαθάριση της μνήμης Cache και εκκαθάριση δεδομένων και δοκιμάζετε να ξανανοίξετε το Play store. Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • 7Ενημερώστε το Play store στην τελευταία έκδοση του αν δεν μπορείτε δοκιμάστε μέσα από εδώ κατεβάστε το αρχείο .apk  και ενημερώστε το Play store. Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • 8Ενεργοποιήστε τον Download Manager ή Διαχείριση λήψεων αν είναι απενεργοποιημένος. Πηγαίνετε: ΡυθμίσειςΕφαρμογέςΔιαχειριστής ΕφαρμογώνΌλεςΔιαχείριση λήψεων(Download Manager Settings)Apps / Application ManagerAll Download Manager (Η διαδρομή που θα εφαρμόσετε τις ρυθμίσεις διαφέρει σε κάθε λειτουργικό Android που σημαίνει ότι δεν είναι ίδια για όλες τις εκδόσεις Android.). Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
Πριν πάτε παρακάτω δείτε εδώ ποιο αναλυτικά τα σφάλματα και τις λύσεις συγκεκριμένα για το καθένα ξεχωριστά (π.χ. σφάλμα 506, 944, 927 κτλ.) αν δεν έχει διορθωθεί τότε να προχωρήσετε στις παρακάτω λύσεις 9 και 10.
  • 9. Επανεγκατάσταση του Play store και στη συνέχεια  το κατεβάζετε από αυτή την σελίδα .apk αρχείο. Πριν το κάνετε αυτό ενεργοποιήστε αν δεν είναι είδη ενεργοποιημένη η επιλογή Άγνωστες Πηγές από τις Ρυθμίσεις ➜ Επιλογές προγραμματιστή και μετά εγκαταστήστε το .apk αρχείο. Κάντε μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής μια επανεκκίνηση. Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • 10. Αν για κάποιο λόγο δεν μπορεί να εγκαταστήσει το .apk αρχείο του Play Store στην συσκευή σας κατεβάστε και εγκαταστήστε το Play Store μέσω της εφαρμογής Google Installer V3 αν για κάποιο λόγο δεν εγκαθιστάτε η 3 έκδοση δοκιμάστε την παλαιότερη έκδοση Google Installer V2 μην ανησυχείτε που είναι παλιά αρκεί να εγκατασταθεί το Play Store στη συνέχεια ενημερώστε τον και είστε οκ. Αυτή η εφαρμογή Google Installer περιέχει όλες τις βασικές εφαρμογές και υπηρεσίες της Google που χρειάζονται για την λειτουργία του Play Store.
  • 11. Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων θα πρέπει να έχετε το smartphone ή το Tablet φορτισμένο σε ποσοστό 80% τουλάχιστον πριν ξεκινήσετε την διαδικασία να ξέρετε ότι θα διαγραφούν τα πάντα μέσα στο κινητό σας ή το Tablet σας αρχεία, εφαρμογές κτλ.
Ακόμα αν δεν υπάρχει καθόλου το PlayStore στην συσκευή σας μπορείτε να την κατεβάσετε και να την εγκαταστήσετε από εδώ αλλά θα πρέπει να δείτε πρώτα αν είναι συμβατή με την συσκευή σας ή εφαρμογή από εδώ. Αν δεν την έχει αυτό σημαίνει ότι δεν είναι συμβατή. Για να δείτε ποιο μοντέλο έχετε σε Android πηγαίνετε ρύθμισής και Πληροφορίες συσκευής ή Σχετικά με.

Πρόβλημα 6: Μπορείτε να καλέστε αλλά δεν μπορούν να σας καλέσουν.



Έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία εκτροπής κλίσεων στην συσκευή σας.

Πρέπει να πάτε στις ρυθμίσεις και να απενεργοποιήσετε αυτή την υπηρεσία ή εκεί που γράφετε τον αριθμό κάποιου τηλεφώνου βάζετε #21# και πατάτε το πράσινο κουμπί κλίσης και απενεργοποιείτε η υπηρεσία.

Πρόβλημα 7: Σε ορισμένα σημεία στην οθόνης της συσκευής μας δεν λειτουργεί η αφή.


  • Καθαρίστε την οθόνη σας. Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • Κάντε μια επανεκκίνηση την συσκευή σας. Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • Θέλει Βαθμονόμηση (calibration) η οθόνη σε κάποιες συσκευές διαθέτουν το κατάλληλο πρόγραμμα για αυτό αν πάλι δεν το έχει η συσκευή σας ,μπορείτε να κατεβάσετε και να βαθμονόμησετε την οθόνη σας με αυτή την εφαρμογή (Android).Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • Αν υπάρχει προστατευτική μεμβράνη ή τζάμι αφαιρέστε το.Αν δεν διορθώθηκε το πρόβλημα προχωράτε στη παρακάτω λύση.
  • Αν έχει γρατσουνιές η οθόνη σας και κάποιες φορές βαθιές θα πρέπει να αντικαταστήσετε την οθόνη σας.
Δείτε και αυτά:
📌Αλλάξτε την σπασμένη οθόνη του smartphone-Tablet σας. Πόσο κοστίζει που θα την βρείτε.
📌Αντιπροσωπείες για σταθερούς υπολογιστές,Laptop,Smartphones,Tablets( Τηλ. διευθ. κτλ.).

Το άρθρο ενημερώθηκε στις 29/09/2020


Ακολουθήσετε το Tech News in Greek στο FacebookX (Twitter).

Ακολουθήσετε το Tech News in Greek στο Google News για να μαθαίνετε άμεσα όλα τα νέα.