Με μόνιμη πρόσβαση στο ίντερνετ τα αυτοκίνητα μέχρι το 2025 από την Ericsson και την AT&T
Η Ericsson ανακοίνωσε συμφωνία με την AT&T για την εξέλιξη του AT&T Drive, της πλατφόρμας που θα προσφέρει η αμερικανική υπηρεσία τηλεπικοινωνιών ειδικά σε αυτοκινητοβιομηχανίες, με σκοπό τη «δικτύωση» των μοντέλων τους στο ίντερνετ.
Μέσα από το AT&T Drive, οδηγοί και επιβάτες αποκτούν πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία από ιντερνετικά προϊόντα και υπηρεσίες, κάνοντας πιο εύκολη την επίλυση τυχόν προβλημάτων, αλλά και πιο ευχάριστη την παραμονή στο αυτοκίνητο. Έτσι, ανάμεσα σε άλλα, το «οικοσύστημα» των υπηρεσιών της πλατφόρμας θα περιλαμβάνει τηλεδιαγνωστικά τεστ, για τον εντοπισμό βλαβών στο όχημα που χρειάζονται επισκευή, όπως και το αυτόματο κλείσιμο ραντεβού για σέρβις.
Το AT&T Drive θα αξιοποιεί τη σύνδεση του οχήματος για τη δημιουργία ενός δικτύου Wi-Fi στο εσωτερικό του, ενώ θα υποστηρίζει αρκετές υπηρεσίες για on-demand ψυχαγωγία και ενημέρωση. Παράλληλα, θα στέλνει και θα λαμβάνει πληροφορίες από τα οικοσυστήματα τρίτων φορέων, όπως οι πάροχοι περιεχομένου δορυφορικού ραδιοφώνου, οι αρχές οδικής κυκλοφορίας και οι εκάστοτε αστικές και κρατικές ιστοσελίδες.
Η AT&T επέλεξε να συνεργαστεί με την Ericsson, καθώς η σουηδική εταιρεία έχει πολύχρονη εμπειρία στη συνεχώς μεταβαλλόμενη βιομηχανία κινητής τηλεφωνίας και έχει αναπτύξει το Connected Vehicle Cloud, ένα «πακέτο» τεχνολογικών λύσεων το οποίο θέλει να καλύψει τις υπάρχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας για προσφορά online υπηρεσιών στους οδηγούς και τους επιβάτες.
Σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας αναλύσεων SBD, πρόσβαση στο ίντερνετ θα έχει το 20% των αυτοκινήτων μέχρι το 2015, και όλα τα Ι.Χ. έως το 2025. Πέρα από τα πλεονεκτήματα για τους κατόχους των Ι.Χ., η διασύνδεση αναμένεται να ωφελήσει και την καθημερινότητα των πόλεων, καθώς η ενημέρωση για την κατάσταση στους δρόμους και η επιλογή εναλλακτικών δρομολογίων με λιγότερη κίνηση θα περιορίσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Κάτι που, με τη σειρά του, θα έχει σαν συνέπεια τη μείωση στην κατανάλωση καυσίμων.
Πηγή