Υπολογίστε τον frame buffer της κάρτας γραφικών σας


Για να υπολογίσουμε τον frame buffer μιας κάρτας γραφικών κάνουμε της εξής πράξης. Για παράδειγμα έχουμε ανάλυση 1600x1200 για 32bit color:

1600x1200 (πολλαπλασιασμός) = 1920000 pixels
1920000 x 32 (πολλαπλασιασμός) = 6140000 bits
6140000 / 8 (διαίρεση)= 7680000 bytes
7680000 / 1024 (διαίρεση) = 7500 kilobytes
7500 / 1024 (διαίρεση) = 7,32421875 megabytes

..και το αποτέλεσμα που δίνει είναι 7,3 MB

Το ίδιο ισχύει και για άλλες διαφορετικές αναλύσεις (πχ 1920x1080,1400x1050,1280x1024,1024x768) αλλά και διαφορετικά  πχ 32bit, 64bit.

Αν σας άρεσε το άρθρο και το βρήκατε χρήσιμο υποστηρίξτε στα κοινωνικά δίκτυα με ένα Liketweet για να συνεχίσω. 

Ακολουθήσετε το Tech News in Greek στο Google News για να μαθαίνετε άμεσα όλα τα νέα.