H Apple “έφαγε” πρόστιμο
Συγκεκριμένα η Apple για τις ανάγκες προώθησης του νέου iPad στη διαφημιστική καμπάνια του αναφέρει ότι υποστηρίζει 4G χωρίς να διευκρινίζει οτι η λειτουργία αυτή είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο στις ΗΠΑ.
Έτσι η Australian Competition and Consumer Commission (ACCC) το Μάρτιο ξεκίνησε δικαστική διαδικασία κατά της Apple και τελικά το δικαστήριο αποφάσισε οτι η Apple παραπλανεί με την διαφήμιση αυτή τους καταναλωτές και γι αυτό το λόγο τώρα καλείται να πληρώσει πρόστιμο 1,8 εκατομμύρια ευρώ.
Αν σας άρεσε το άρθρο και το βρήκατε χρήσιμο υποστηρίξτε στα κοινωνικά δίκτυα με ένα Like, tweet για να συνεχίσω.